Toen Van Dongen Events in 2006 als evenementenbureau begon met de organisatie van het eerste evenement, werd gezocht naar een partner die de vestiaire uit kon baten. Gewoon simpel één partij met de juiste materialen én medewerkers, maar het bleek een onmogelijke zoektocht...
Veel verhuurbedrijven verhuurden confectierekjes die ideaal voor winkels zijn, maar nauwelijks geschikt voor evenementen. Om nog maar te zwijgen over de papieren bingobonnetjes die erbij verkocht werden, was er ook niets te vinden inclusief ervaren vestiairemedewerkers.
Dat kon anders vond Ramon van Dongen.
Samen met een constructiebedrijf werd daarom het eerste prototype ontwikkeld van ons eigen vestiairerek. Dat bleek een schot in de roos want in de afgelopen 20 jaar zijn slechts kleine aanpassingen aan de rekken gedaan.
Door elk jaar te blijven door ontwikkelen met aanverwante producten zoals speciale stellingen voor tassen, verlichting in de vestiaire en natuurlijk 10 verschillende kleuren hardplastic vestiairenummers weten vele organisaties ons te vinden.
De vele tienduizenden vestiairehaken staan na 2 verhuizingen in een groot bedrijfspand van waaruit onze eigen medewerkers ze graag naar u transporteren. Evenementen organiseren doen we al jaren niet meer, dat laten we aan u over zoals u de vestiaire aan ons overlaat...